ZalogujZarejestruj

We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1h

Zobacz scenariusz
Zasób jest częścią zestawu

Każdy zestaw edukacyjny zawiera scenariusz lekcji, w którym wykorzystywane są powiązane zasoby.

 We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1h

Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.

  Liczba wyświetleń: 2995
  Liczba pobrań: 16
  Dodano: 2016-11-08
K2C4L6Z1h (112208)

Zasoby z zestawu

We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - scenariusz
2248
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - scenariusz
Scenariusz lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1e
972
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1e
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1c
1092
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1c
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1a
1018
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1a
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1b
1124
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1b
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny
 We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1f
2548
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1f
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1s
1170
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1s
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny
 We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1j
2435
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1j
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1k
910
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1k
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1u
939
2016-11-08
We need some sugar. Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne. Zastosowanie a/an/some/any. Utrwalenie słownictwa w zakresie żywności - załącznik 1u
Załącznik do scenariusza lekcji, podczas której dzieci będą doskonalić umiejętności rozumienia wypowiedzi ze słuchu oraz rozwijać motywację do uczenia się języka angielskiego.
Edukacja wczesnoszkolna
Język obcy nowożytny

Słowa kluczowe:

Podstawa programowa zasobu

3.a
Uczeń rozumie wypowiedzi ze słuchu
rozróżnia znaczenie wyrazów o podobnym brzmieniu
2
Uczeń reaguje werbalnie i niewerbalnie na proste polecenia nauczyciela
3.b
Uczeń rozumie wypowiedzi ze słuchu
rozpoznaje zwroty stosowane na co dzień i potrafi się nimi posługiwać
4
Uczeń czyta ze zrozumieniem wyrazy i proste zdania
5
Uczeń zadaje pytania i udziela odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, recytuje wiersze, rymowanki i śpiewa piosenki, nazywa obiekty z otoczenia i opisuje je, bierze udział w miniprzedstawieniach teatralnych;
8
Uczeń współpracuje z rówieśnikami w trakcie nauki
2
Uczeń rozumie bardzo proste wypowiedzi ustne, artykułowane wyraźnie i powoli, w standardowej odmianie języka
2.1
Uczeń rozumie bardzo proste wypowiedzi ustne, artykułowane wyraźnie i powoli, w standardowej odmianie języka
Uczeń reaguje na polecenia
4
Wypowiedzi ustne
4.1
Wypowiedzi ustne
Uczeń powtarza wyrazy i proste zdania
4.1
Wypowiedzi ustne
Uczeń powtarza wyrazy i proste zdania
4.2
Wypowiedzi ustne
Uczeń tworzy bardzo proste i krótkie wypowiedzi według wzoru, np. nazywa obiekty z otoczenia i opisuje je, nazywa czynności
4.3
Wypowiedzi ustne
Uczeń recytuje wiersze, rymowanki, odgrywa dialogi, śpiewa piosenki – samodzielnie lub w grupie np. w realizacji małych form teatralnych
4.4
Wypowiedzi ustne
Uczeń używa poznanych wyrazów i zwrotów podczas zabawy
4.4
Wypowiedzi ustne
Uczeń używa poznanych wyrazów i zwrotów podczas zabawy
4.4
Wypowiedzi ustne
Uczeń używa poznanych wyrazów i zwrotów podczas zabawy
6.1
Reagowanie
Uczeń reaguje werbalnie i niewerbalnie na polecenia
6.3
Reagowanie
Uczeń zadaje pytania i udziela odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów
6.4
Reagowanie
Uczeń stosuje podstawowe zwroty grzecznościowe (np. wita się i żegna, dziękuje, prosi, przeprasza)
10
Uczeń współpracuje z rówieśnikami w trakcie nauki

Informacje licencyjne

  • Właściciel praw do zasobu :
  • Europa+