ZalogujZarejestruj

Rozpoznać, wspierać, rozwijać. Poradnia psychologiczno-pedagogiczna i szkoła a uczeń zdolny.

Rozpoznać, wspierać, rozwijać. Poradnia psychologiczno-pedagogiczna i szkoła a uczeń zdolny.

Publikacja dotyczy wspierania szkoły przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną w działaniach skoncentrowanych na uczniu zdolnym.

  Liczba wyświetleń: 26330
  Liczba pobrań: 537
  Dodano: 2015-05-13
OREM10 (111096)

Słowa kluczowe:

Podstawa programowa zasobu

INNE
Inne
1
Fizyczny obszar rozwoju dziecka. Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole.
1.1
Fizyczny obszar rozwoju dziecka. Dziecko przygotowane do podjęcia nauki w szkole.
zgłasza potrzeby fizjologiczne, samodzielnie wykonuje podstawowe czynności higieniczne.

Informacje licencyjne

  • Wydawca :
  • Ośrodek Rozwoju Edukacji
  • Autor :
  • Marzenna Czarnocka
  • Maria Foryś
  • Kinga Truś