Scenariusz zajęć toczących się wokół tematu radzenia sobie z lękiem. Uczniowie diagnozują przyczyny strachu, uczą się rozpoznawać jego objawy psychosomatyczne oraz określają sposoby radzenia sobie z lękiem. Poszerzają słownictwo, poznając przysłowia, powiedzenia i związki frazeologiczne związane ze strachem, a także rozwijają zdolności plastyczne i logiczno-językowe. Scenariusz zakłada możliwość pracy z uczniem z deficytami w percepcji słuchowej lub niedosłuchem.
Karta pracy umożliwiająca ekspresję twórczą uczniów, którzy za pomocą środków plastycznych przedstaw...
Słuchowisko stylizowane na wypowiedź postaci historycznej, poruszające problem radzenia sobie w sytu...
Karta pracy pozwalająca na określenie możliwych przyczyn strachu. Karta ma trzy wersje o tym samym p...
Karta pracy powiązana z nagraniem. Uczniowie wymieniają sposoby walki z lękiem, o których mowa w słu...
Karta pracy zawierająca schemat do odwzorowania na dużym arkuszu papieru.
Scenariusz zajęć kontynuujących tematykę podjętą na zajęciach według scenariusza „Ukryta moc słów” (...
Scenariusz zajęć mający na celu przeciwdziałanie dyskryminacji i negatywnym stereotypom poprzez zwró...
Scenariusz zajęć stanowiących kontynuację tematu „Czy łatwo poznać „nieznane”?” (część I), mających...