A A A
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

Katalog zasobów Wyniki wyszukiwania

Pobierz cały zestaw

Czy łatwo poznać „nieznane”? (część I)


Scenariusz zajęć mających na celu ukazanie różnorodności norm społecznych, przekonań, postaw i zachowań, związanych z rozmaitymi kontekstami kulturowymi.  Zajęcia służą rozwijaniu krytycznego (refleksyjnego) stosunku zarówno do własnych nawyków poznawczych, jak też uczą krytycznego korzystania z różnych źródeł informacji. Uczniowie rozwijają umiejętności językowe i zainteresowania historyczne.
Istnieje możliwość pracy z uczniem z deficytami w percepcji słuchowej lub niedosłuchem. Scenariusz stanowi I część tematu „Czy łatwo poznać „nieznane”?” Nauczyciel może kontynuować tę problematykę na następnych zajęciach, korzystając z materiału „Czy łatwo poznać „nieznane”?” (część II).


  Liczba wyświetleń: 5429
  Liczba pobrań: 120
  Dodano: 2015-02-19
ESP2071_01 (110394)