A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

Katalog zasobów Wyniki wyszukiwania

Pobierz cały zestaw

Czy łatwo poznać „nieznane”? (część II)


Scenariusz zajęć stanowiących kontynuację tematu „Czy łatwo poznać „nieznane”?” (część I),  mających na celu ukazanie różnorodności norm społecznych, przekonań, postaw i zachowań, związanych z rozmaitymi kontekstami kulturowymi. Uczniowie utrwalają wiedzę na temat przeszkód w poznawaniu elementów z obcych kontekstów kulturowych oraz poznają efektywne sposoby eksplorowania  „nieznanego”. Trenują umiejętność analizy porównawczej tekstów kultury (słuchowisk), redagują wypowiedzi pisemne, formułują wnioski i poddają je ocenie. Istnieje możliwość pracy z uczniem z deficytami w percepcji słuchowej lub niedosłuchem.


  Liczba wyświetleń: 4572
  Liczba pobrań: 99
  Dodano: 2015-02-19
ESP2072_01 (110393)