A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

19 zasobów

Katalog zasobów Edukacja wczesnoszkolna Edukacja muzyczna

Podstawa programowa do przedmiotu:  Edukacja muzyczna

Mówię „nie”
Mówię „nie”

Scenariusz zajęć, których tematem są sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresujących oraz pod presj...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja społeczna
15900
2015-02-19
Trudne decyzje…
Trudne decyzje…

Scenariusz zajęć skoncentrowanych wokół problemu radzenia sobie z presją. Dzieci uczą się zachowań a...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja społeczna
7891
2015-02-19
„Obcy”, czyli kto?
„Obcy”, czyli kto?

Scenariusz zajęć, których tematem jest szeroko rozumiana „obcość” i sposoby zapobiegania dyskryminac...

Edukacja wczesnoszkolna
Etyka, Edukacja muzyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja społeczna
11419
2015-02-19
Po czym poznaję, co inni czują?
Po czym poznaję, co inni czują?

Scenariusz zajęć, których celem jest kształtowanie zachowań empatycznych, umiejętności określania i ...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja społeczna
5953
2015-02-19
Wiem, co czujesz
Wiem, co czujesz

Scenariusz zajęć poświęconych tematowi współodczuwania, wskazuje sposoby rozpoznawania własnych i cu...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja społeczna
6979
2015-02-19
Wprowadzenie litery: „k, K” na podstawie wyrazu „koty”
Wprowadzenie litery: „k, K” na podstawie wyrazu „koty”

Scenariusz lekcji poświęconej wprowadzeniu w klasie I szkoły podstawowej pisanej litery "k, K" poprz...

Edukacja wczesnoszkolna
Wychowanie fizyczne, Edukacja muzyczna, Edukacja polonistyczna, Edukacja przyrodnicza
47639
2010-11-15
Metronom – jak grać równo
Metronom – jak grać równo

Scenariusz dotyczy umiejętności korzystania z metronomu, rozpoznawania tempa utworu.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Muzyka
10381
2010-11-15
Rytm a ciało – czy mogę zostać perkusją?
Rytm a ciało – czy mogę zostać perkusją?

Scenariusz dotyczy samoakompaniamentu, czyli wykorzystania części ciała jako instrumentów perkusyjny...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Muzyka
8550
2010-11-15
Rytm a nożyczki – wartości rytmiczne
Rytm a nożyczki – wartości rytmiczne

Scenariusz dotyczy pojęcia wartości rytmicznych.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Muzyka
10554
2010-11-15
Instrumenty perkusyjne: shaker.
Instrumenty perkusyjne: shaker.

Scenariusz dotyczy prostego instrumentu perkusyjnego - shakera. Uczniowie dowiadują się, jak działa ...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Muzyka
10711
2010-11-15
Różnicowanie dźwięków wysokich i niskich
Różnicowanie dźwięków wysokich i niskich

Scenariusz dotyczy zapoznania uczniów klasy pierwszej z pojęciami: dźwięki wysokie i niskie oraz wyć...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna
17184
2010-11-15
Utrwalenie poznanych piosenek - taktowanie
Utrwalenie poznanych piosenek - taktowanie

Scenariusz dotyczy utrwalenia przez uczniów klasy drugiej piosenek poznanych przez nich oraz wyćwicz...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja muzyczna
9830
2010-11-15