ZalogujZarejestruj

15 zasobów Szkoła podstawowa kl. 4-8 Informatyka Punkt podstawy programowej 1.2.3 Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

Obsługa programu Scratch
6410
2013-12-02
Obsługa programu Scratch
Film (samouczek) dotyczący tworzenia skryptów w programie Scratch.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Obsługa programu Scratch
4827
2013-12-02
Obsługa programu Scratch
Film (samouczek) dotyczący tworzenia skryptów w programie Scratch.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Schemat blokowy animacja
3200
2010-11-15
Schemat blokowy animacja
Animacja pokazuje, jak można interpretować schemat blokowy.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Specyfikacja algorytmu
3175
2010-11-15
Specyfikacja algorytmu
Animacja pokazuje, jakie elementy muszą wystąpić, by zapis algorytmu był pełny.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Algorytm przejścia przez ulicę
5289
2010-11-15
Algorytm przejścia przez ulicę
Animacja przedstawia prosty algorytm przejścia przez ulicę.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Sterowanie żółwiem
3106
2010-11-15
Sterowanie żółwiem
Animacja pokazująca sposób wykonywania przez żółwia podstawowych poleceń Logo.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Wykorzystanie procedur pierwotnych do rysowania kwadratu
1707
2010-11-15
Wykorzystanie procedur pierwotnych do rysowania kwadratu
Animacja pokazująca kolejne kroki rysowania kwadratu.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Wykorzystanie procedur pierwotnych do rysowania podium zbudowanego z kwadratów
2507
2010-11-15
Wykorzystanie procedur pierwotnych do rysowania podium zbudowanego z kwadratów
Animacja pokazująca kolejne kroki rysowania podium z kwadratów.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Tworzenie procedury kwadrat
2499
2010-11-15
Tworzenie procedury kwadrat
Pokazanie kolejnych kroków tworzenia procedury kwadrat.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Tworzenie procedury kwadrat_zielony
2020
2010-11-15
Tworzenie procedury kwadrat_zielony
Animacja przedstawia stosowanie polecenia zamaluj na przykładzie procedury kwadrat_zielony.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Rysowanie trójkąta równobocznego
2155
2010-11-15
Rysowanie trójkąta równobocznego
Animacja wyjaśnia sposób obliczania kąta obrotu żółwia w trakcie rysowania trójkąta równobocznego.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Powtarzanie czynności w Logomocji
3850
2010-11-15
Powtarzanie czynności w Logomocji
Animacja pokazuje wykorzystanie instrukcji powtarzającej czynności w Logomocji.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Typ zasobu
Szukaj poza portalem: