A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

15 zasobów

Katalog zasobów Szkoła podstawowa kl. 4-8 Informatyka Punkt podstawy programowej 1.2.3

Podstawa programowa do przedmiotu:  Informatyka

Obsługa programu Scratch
Obsługa programu Scratch

Film (samouczek) dotyczący tworzenia skryptów w programie Scratch.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
6353
2013-12-02
Obsługa programu Scratch
Obsługa programu Scratch

Film (samouczek) dotyczący tworzenia skryptów w programie Scratch.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
4777
2013-12-02
Schemat blokowy animacja
Schemat blokowy animacja

Animacja pokazuje, jak można interpretować schemat blokowy.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
3157
2010-11-15
Specyfikacja algorytmu
Specyfikacja algorytmu

Animacja pokazuje, jakie elementy muszą wystąpić, by zapis algorytmu był pełny.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
3124
2010-11-15
Algorytm przejścia przez ulicę
Algorytm przejścia przez ulicę

Animacja przedstawia prosty algorytm przejścia przez ulicę.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
4718
2010-11-15
Sterowanie żółwiem
Sterowanie żółwiem

Animacja pokazująca sposób wykonywania przez żółwia podstawowych poleceń Logo.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
3081
2010-11-15
Wykorzystanie procedur pierwotnych do rysowania kwadratu
Wykorzystanie procedur pierwotnych do rysowania kwadratu

Animacja pokazująca kolejne kroki rysowania kwadratu.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
1694
2010-11-15
Wykorzystanie procedur pierwotnych do rysowania podium zbudowanego z kwadratów
Wykorzystanie procedur pierwotnych do rysowania podium zbudowanego z kwadratów

Animacja pokazująca kolejne kroki rysowania podium z kwadratów.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
2480
2010-11-15
Tworzenie procedury kwadrat
Tworzenie procedury kwadrat

Pokazanie kolejnych kroków tworzenia procedury kwadrat.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
2475
2010-11-15
Tworzenie procedury kwadrat_zielony
Tworzenie procedury kwadrat_zielony

Animacja przedstawia stosowanie polecenia zamaluj na przykładzie procedury kwadrat_zielony.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
2000
2010-11-15
Rysowanie trójkąta równobocznego
Rysowanie trójkąta równobocznego

Animacja wyjaśnia sposób obliczania kąta obrotu żółwia w trakcie rysowania trójkąta równobocznego....

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
2132
2010-11-15
Powtarzanie czynności w Logomocji
Powtarzanie czynności w Logomocji

Animacja pokazuje wykorzystanie instrukcji powtarzającej czynności w Logomocji.

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
3824
2010-11-15