A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

487 zasobów

Katalog zasobów Szkoła podstawowa kl. 4-8 Informatyka

Podstawa programowa do przedmiotu:  Informatyka

Wyobraź sobie, że jesteś…
Wyobraź sobie, że jesteś…

Karta pracy pozwalająca na rozwijanie umiejętności organizowania swoich działań, a także mająca na celu uświadomienie, że gospodarowanie sobą w czasie zależy od tego, kim jesteśmy i w jakich okolicznościach działamy. Karta ma trzy wersje o tym samym pozio...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Przyroda
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Przyroda
15293
Za dawnych czasów
Za dawnych czasów

Ćwiczenie interaktywne poruszające zagadnienie zarządzania własnym czasem.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Przyroda
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Przyroda
15601
Ja i czas (część II)
Ja i czas (część II)

Scenariusz zajęć stanowiących II część rozważań na na temat czasu jako szczególnego dobra oraz zarządzania sobą w czasie. Uczniowie pogłębiają wiedzę na temat planowania podejmowanych przez siebie działań, uczą się określać priorytety czynności met...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Przyroda
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Przyroda
14094
Planujemy dzień
Planujemy dzień

Karta pracy umożliwiająca trening planowania czynności według priorytetów metodą „macierzy Eisenhowera”. Karta  ma trzy wersje o tym samym poziomie trudności.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Przyroda
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Przyroda
14816
Dzieciaka i Loco przygody w Sieci
Dzieciaka i Loco przygody w Sieci

Bohaterami filmów są chłopiec nazywany Dzieciakiem i baranek Loco, który wykazuje się dużą lekkomyślnością przy korzystaniu z internetu. Filmy w obrazowy sposób pokazują, jakie mogą być konsekwencje nieprzemyślanych i ryzykownych zach...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
8946
Kursor - wykłady o bezpieczeństwie w sieci
Kursor - wykłady o bezpieczeństwie w sieci

Siedem prezentacji-wykładów: „Prywatność”, „Nowe trendy”, „Niebezpieczne kontakty”, „Cyberprzemoc”, „Netykieta” , „Security” i „Szkodliwe treści” to  materiały...

Gimnazjum
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
41901
Krasnoludki 2.0
Krasnoludki 2.0

Krasnoludki 2.0 to zestaw filmów animowanych, przygotowanych w ramach projektu KURSOR. Animacje w lekki i dowcipny sposób pokazują wybrane zagrożenia, z jakimi mogą się zetknąć wszyscy korzystający z nowoczesnych technologii. Filmy &bdquo...

Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
24011
Owce w Sieci - kreskówki
Owce w Sieci - kreskówki

Celem kreskówek "Owce w Sieci" jest edukacja na temat zagrożeń związanych z korzystaniem przez dzieci z Internetu, telefonów komórkowych i innych nowych technologii. Kreskówki odwołują się do klasycznej opowieści o wa...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
20751
Przygody Plika i Foldera w Sieci
Przygody Plika i Foldera w Sieci

Propozycje edukacyjnych zajęć interaktywnych powiązanych z filmami Plik i Folder - odkrywcy internetu. Obejmują krótkie opisy przygód, a następnie ćwieczenia rozwijające i utrwalające zasady bezpiecznego korzystania z komputera ora...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
25036
Plik i Folder - odkrywcy internetu
Plik i Folder - odkrywcy internetu

Dwaj zabawni bohaterowie zamieszkują pulpit pewnego komputera – urwis Plik i jego bystry przyjaciel Folder tłumaczą najmłodszym jak korzystać z komputera.   

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Edukacja wczesnoszkolna
Zajęcia komputerowe
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
Wychowanie przedszkolne
Wychowanie przedszkolne
18637
Zarządzanie danymi w komputerze
Zarządzanie danymi w komputerze

Scenariusz zajęć z informatyki na temat porządkowania i archiwizowania danych w komputerze.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
3671
Poruszanie się po folderach
Poruszanie się po folderach

Film (samouczek) dotyczący sprawnego korzystania z folderów w komputerze.

Gimnazjum
Informatyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
3936