ZalogujZarejestruj

70 zasobów Szkoła podstawowa kl. 4-8 Informatyka Punkt podstawy programowej 1.2 Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

W labiryncie
4025
2013-12-02
W labiryncie
Scenariusz zajęć komputerowych dotyczący tworzenia prostych algorytmów.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Programowanie w języku Scratch
11430
2013-12-02
Programowanie w języku Scratch
Ćwiczenie interaktywne dotyczące obsługi programu Scratch.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Obsługa programu Scratch
6357
2013-12-02
Obsługa programu Scratch
Film (samouczek) dotyczący tworzenia skryptów w programie Scratch.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Obsługa programu Scratch
4785
2013-12-02
Obsługa programu Scratch
Film (samouczek) dotyczący tworzenia skryptów w programie Scratch.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Biuro projektów
3180
2013-12-02
Biuro projektów
Scenariusz zajęć komputerowych dotyczący tworzenia prostych algorytmów.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Robot
4288
2013-12-02
Robot
Ilustracja do wykorzystania na zajęciach dotyczących tworzenia algorytmów w programie Scratch.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Galeria ilustracji algorytmu iteracyjnego
6299
2010-11-15
Galeria ilustracji algorytmu iteracyjnego
Zasób zawiera ilustracje algorytmu iteracyjnego
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Krzywa Hilberta
2844
2010-11-15
Krzywa Hilberta
Ilustracja przedstawia grafikę rekurencyjną - Krzywa Hilberta.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Algorytmy
8432
2010-11-15
Algorytmy
Prezentacja dotyczy pojęcia „algorytm” i sposobu zapisu algorytmów. Zawiera zasady budowania schematu blokowego oraz wykaz rodzajów skrzynek z przykładami.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Co to jest algorytm? Zapis algorytmów
4227
2010-11-15
Co to jest algorytm? Zapis algorytmów
Plansza pomocnicza pokazująca rozwiązanie zadania matematycznego w postaci ciągu kroków i schematu blokowego (zapis algorytmu).
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Algorytmy rozwiązujące problemy liczbowe
2670
2010-11-15
Algorytmy rozwiązujące problemy liczbowe
Scenariusz lekcji omawiającej proste algorytmy liczbowe – losowe wyszukiwanie maksimum lub minimum za pomocą programu ELI.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Definiowanie i wywoływanie własnych procedur
2585
2010-11-15
Definiowanie i wywoływanie własnych procedur
Scenariusz lekcji na temat procedur z parametrem i bez parametrów w Logo Komeniusz.
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Informatyka
Szukaj poza portalem: