A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

27 zasobów

Katalog zasobów Szkoła podstawowa kl. 4-8 Etyka Punkt podstawy programowej 1.14

Podstawa programowa do przedmiotu:  Etyka

 Ukryta moc słów (część II)
Ukryta moc słów (część II)

Scenariusz zajęć kontynuujących tematykę podjętą na zajęciach według scenariusza „Ukryta moc słów” (część I). Uczniowie  utrwalają i pogłębiają wiedzę na temat  komunikacji „otwartej” i „ukrytej” oraz r...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Język polski
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
20815
Ukryta moc słów
Ukryta moc słów

Plansza informacyjna definiująca pojęcia twierdzenia i sugestii, do wyświetlenia na tablicy interaktywnej lub za pomocą rzutnika multimedialnego.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Język polski
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
16121
Usłysz sugestię, żeby zrozumieć presję
Usłysz sugestię, żeby zrozumieć presję

Karta pracy pozwalająca na ćwiczenie umiejętności rozpoznawania komunikatów mających na celu wywieranie presji.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Język polski
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
14202
Pod presją
Pod presją

Ćwiczenie interaktywne pozwalające utrwalać wiadomości dotyczące wybranych postaci historycznych oraz nawiązujące do zagadnienia radzenia sobie z presją.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Język polski
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
13184
Prośbą czy groźbą?
Prośbą czy groźbą?

Karta pracy pogłębiająca wiedzę na temat sposobów komunikacji „ukrytej” – uczniowie identyfikują „zamaskowane” groźby i prośby.  

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Język polski
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
13666
Straszne bitwy
Straszne bitwy

Ćwiczenie interaktywne utrwalające wiadomości dotyczące ważnych bitew historycznych oraz nawiązujące do zagadnienia radzenia sobie ze stresem.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
13140
Czy historia należy do królów?
Czy historia należy do królów?

Scenariusz zajęć będący trzecią częścią większego cyklu. Tematy pozostałych scenariuszy to: „Być jak Jan Sobieski…” oraz „Czy Jan Sobieski był inteligentny?”. Podobnie jak pozostałe części cyklu, porusza zagadnienie intelige...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
13229
Najważniejsza bitwa
Najważniejsza bitwa

Karta pracy pozwalająca na opisanie przez uczniów największego w swoim życiu wyzwania, któremu pomimo wielu przeszkód stawili czoło i odnieśli zwycięstwo.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
11473
Inteligencja wieloraka według  Howarda Gardnera
Inteligencja wieloraka według Howarda Gardnera

Plansza informacyjna prezentująca klasyfikację typów inteligencji według Howarda Gardnera, przeznaczona do wyświetlenia na tablicy interaktywnej lub za pomocą projektora multimedialnego.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
13010
Moje rodzaje inteligencji
Moje rodzaje inteligencji

Karta pracy umożliwiająca uczniom zdiagnozowanie przejawianych przez nich rodzajów inteligencji.

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Historia
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
11542
Żądamy przywilejów!
Żądamy przywilejów!

Karta pracy powiązana z nagraniem. Uczniowie redagują przemowy, jakie mogliby wygłosić reprezentanci polskiej szlachty, zwracając się z roszczeniami do Ludwika Węgierskiego.   

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Język polski
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
6260
Ukryta moc słów (część I)
Ukryta moc słów (część I)

Scenariusz zajęć poświęconych tematowi radzenia sobie z presją. Uczniowie dowiadują się, jak rozszyfrowywać komunikaty mające na celu wywieranie presji oraz utrwalają wiadomości na temat przywileju koszyckiego. Tworzą i wygłaszają przemowy, prezentują swo...

Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja informatyczna
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Język polski
Szkoła podstawowa kl. 4-8
Technika
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Etyka
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Historia i społeczeństwo
Szkoła podstawowa kl. 4-6
Język polski
7480